sobota, 26 maja 2018

Artist and mom. Is it possible?

Artist and mom. Is it possible?

When I was pregnant I was scared as hell, that I will not be able to continue to do what I love the most. I did not saw photos like this, and I was scared because it seemed impossible. I am not scared anymore. I am artist and will not stop because I am a mother as well. Sometimes it is hard as hell, but I am happy. If even only one young artist will be less scared because of this photo it is worth to share.
Thank You and have a nice mothers day!

#mothersday #letscelebrate
#haveaniceday

---------------------------------------------------

Artystka i matka. Czy to sie da?

Kiedy byłam w ciąży strasznie się bałam, że nie będę mogła kontynuować robić to co co tak bardzo kocham. Nie widziałam wtedy fotek takich jak ta którą dziś wrzucam, i myślałam że to dlatego że tego się nie da pogodzić. Już się nie boję. Nie przestanę być artystką tylko dlatego że zostałam też mamą. Czasem jest piekielnie ciężko, ale jestem szczęśliwa. Jeśli chociaż jedna młoda artystka dzięki temu zdjęciu będzie się trochę mniej bała to warto było je wrzucić. Dzięki i miłego dnia mamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz