piątek, 25 listopada 2011

Błonka


W czasie malowania tego obrazu: wyprowadziłam się z domu, skończyłam ASP i obroniłam dyplom na 6,wyszłam za mąż, skończyłam 25 lat, 4 razy zmieniałam pracownie, 2 razy można było go zobaczyć na wystawach, dostałam się na wystawę "Najlepsze Dyplomy..." oraz Biennale, spędziłam podróż poślubną w Hiszpanii, prowadziłyśmy z dziewczynami "Otwartą pracownię" w ramach Kurortu Sztuki, mój kot został przejechany przez samochód, uczestniczyłam w warsztatach "Fundacji Marka Marii Pieńkowskiego", nie dostałam się na studia doktoranckie, wzieliśmy dwa koty z schroniska i okazało się że jeden z nich ma zmumifikowanego brata bliźniaka w brzuchu i nawiązałam współpracę z galerią z Amsterdamu. Obraz jest teraz skończony.

zapraszam na: http://annawypych.pl/?p=493

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz